I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.06

همون طور که میدونید 11 روز به تولد یونگهوا مونده,یه تعداد بویس ایرانی توی اینستاگرام دارن با یک هشتگ مشخص یونگهوا رو از وجود فن های ایرانی خبر دار میکنن!!

دوستانمون توی اینستا به 1000 پست رسیدن! توی فقط 5 روز!! از همشون ممنونم!

امیدوارم همه باهم برای سه هزارتایی شدن کمک شون کنیم!!! 

ما هم برای حمایت از عزیزان این خبر رو اعلام میکنیم و البته این فعالیت به فن کلاب ما مربوط نمیشه:

تنها کاری که باید انجام بدید گذاشتن یه پست با عکس یونگ هوا یا مرتبط با اون توی اینستاگرام با هشتگ زیر

happyyonghwaday_iran# 

و البته تگ کردن صفحه شخصی یونگ:
jyheffect0622@

پس لطفا دوستان رو خبر دار کنید و ازشون بخواید حداقل تا روز تولد یونگهوا یک عکس رو با این هشتگ آپدیت کنن!!!

 



نظرات شما عزیزان:

ارورا و سانی
ساعت10:34---21 خرداد 1394
سلام.منم به نوبه ی خودم تا حدی که می تونم در این فعالیت شرکت کردم.
نمی دونم اجازه دارم این رو اینجا بگم یا نه!
من و خواهرم دوتا اکانت اینستاگرام داریم که یکیش مربوط به وب داستانی سی ان بلو و دیگریش مربوط به خود سی ان بلوئه!اگر بویس های ایرانی،مایل بودن،خوشحال می شیم که ما رو در اینستاگرام فالو کنن!
https://instagram.com/cnbluestories
https://instagram.com/burning.soul.cnblue



پاسخ:سلام خوش اومدید به وب ما ^^ درسته که اجازه نداریم ولی خب تا وب ما هم به اینستا بپیونده من اینو تایید میکنم! D:


minhi
ساعت4:28---20 خرداد 1394
جوری شده من تا قفل گوشیمو باز میکنم ناخودآگاه دستم میره طرف اینستام یه عکس میذارم!بعد میگم ا من اومده بودم ساعت ببینم مثلا!!
فقط خدا کنه نتیجه بده کارمون
پاسخ: خخخخخ وای منم اینطوری شدم! دستم میره سمت گوشی هی میرم ببینم چند تا شده! رند نباشه خودم پست میزارم :)))) عصن کل وقتمو میگیره .یونگ حلالت نمیکنم اگه جوابمونو ندی!


کیارا
ساعت0:19---19 خرداد 1394
چه خووووووووب ایشالا کارمون نتیجه بده
پیشنهاد خوبی بود ایول
پاسخ: اره عالی داره پیش میره!!!! امروز روز چهارم بوده!داره نزدیک میشه به 500 تا پست! دم همه کسایی که پست میذارن گرم! بعضی ها یه تنه دارن هر روز 20/30 تا پست میزارن!!!!


زهرا
ساعت19:04---17 خرداد 1394
وای چقدر عالی!!! منم حتما شرکت میکنم
پاسخ: ممنون از حمایتت عزیز


farnaz
ساعت13:29---17 خرداد 1394
من حتما شركت ميكنم حتما
پاسخ: منم همینطور!!! خیلی خوب داره میره جلو!!!! امروز که روز سومه حدود 220 تا پست شده!!! ممنون از همشون!


هانیه
ساعت22:37---16 خرداد 1394
پوران جون میدونی که کمپانی داره واسه یونگ و مین تولد با حضور بویسا میگیره، واسه یونگ 21 عصره، به نظرم بچه ها قرار بذارن همه همون محدوده زمانی عکساشون رو آپ کنن.بچه هام همه اون موقع امتحاناشون دادن. اینجوری بیشتر تو چشم میاد تا وقتی که هرکس هروقت بتونه اپ کنه
پاسخ:اره میشه! ولی هانیه تعدادمون کمه! ما از حالا شروع کنیم ولی اون روز خاص رو خبر بدیم بهتره! که همه توی یه ساعت خاص عکس بفرستن!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com